درباره ما

درباره ما

چرا باید ما را انتخاب کنین ؟!

  • شرکت بین المللی فناور “آوای امید آوینا”در سال ۲۰۱۸ با سرمایه گذاری مشترک خارجی و جمعی از اساتید دانشگاهی تاسیس گردید .
    هدف ما تولید محصولات ارگانیک فناور با بهره گیری از توان دانش محققین و اساتید دانشگاهی با بهره گیری از دانش و فناوری های نو در جهت اعتلای جهانی سالم می باشد.
     
    چرا ایمنس؟
    با وجود محبوبیت زیاد برخی از محصولات و صابون هاي آرایشی کارخانه اي ، بسیاري از آن ها هیچ فایده مثبتی براي پوست ندارند. برخی از این محصولات داراي سدیم لوریل سولفات و پارابن هستند. پارابن ترکیبی است که با رشد سلول هاي سرطانی همراه است .
    خوشبختانه صابون هاي دست ساز و طبیعی هیچ یک از این مواد شیمیایی را در ترکیبات خود ندارند. این صابون ها مانند اسمشان از مواد اولیه گیاهی و طبیعی تشکیل شده اند و براي انسان و محیط زیست نه تنها کاملا بی خطر هستند بلکه مفید نیز می باشند. صابون هاي طبیعی داراي آنتی اکسیدان هستند صابون هاي طبیعی که با روغن هاي اساسی و سایر مواد طبیعی ساخته شده اند داراي خاصیت آنتی اکسیدانی هستند.
    صابون هاي دست ساز و طبیعی داراي خواص درمانی براي پوست هستند بیشتر صابون هاي طبیعی به دلیل دارا بودن گیاهان دارویی در ترکیباتشان داراي خاصیت درمانی هستند و تا حد زیادي در درمان اگزما ، جوش و آکنه و سایر شرایط پوستی موئر هستند صابون هاي طبیعی تنوع نسبتا بالایی براي مصرف کنندگان برخوردار هستند مصرف کنندگان مجبور نیستند که فقط یک محصول را انتخاب کنند زیرا صابون هاي طبیعی به دلیل تنوع در مواد تشکیل دهنده داراي خواص متفاوتی هستند که با توجه به نیاز فرد انتخاب میشود صابون هاي طبیعی ممکن است از صابون هاي تجاري گران تر باشند ، اما مزایاي بیشماري براي مصرف کنندگان و محیط زیست دارند که باعث میشود از ارزش بیشتري برخوردار باشند
    محصولات ایمنس هربال ، طبیعی و دوست دار حیوانات هستند و بر روي حیوانات آزمایش نمیشوند ، زیرا فاقد سموم و مواد شیمیایی هستند و آزمایش بر روي .حیوانات معنایی ندارد
     

مشتریان ما

مشتریانی که از خدمات ما راضی بوده اند